Minor in Gambia! - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Emma Boeve - WaarBenJij.nu Minor in Gambia! - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Emma Boeve - WaarBenJij.nu

Minor in Gambia!

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

04 Juli 2014 | Nederland, Kampen

Lieve vrienden en kennissen,

Zoals jullie inmiddels weten vertrek ik in september naar The Smiling Coast of Africa: Gambia, om hier een minor te volgen. Deze minor zal ik volgen gedurende vier maanden in het enige psychiatrisch ziekenhuis in Gambia: Tanka Tanka Psychiatric Hospital of in de polikliniek in Banjul.

Stichting Tanka Tanka zet zich in voor verbetering van de gezondheidszorg en leefomstandigheden in Gambia. Vooral psychiatrie is nog een achtergesteld gebied in Gambia.
Ik zal mij gaan inzetten voor verbetering van de behandelingen waarbij ik mij zal richten op de families van patiënten en zal proberen hen bij de behandelingen te betrekken om zo de kans op terugval (drugsgebruik) te verminderen. Ook zal ik mij richten op het verbeteren van de interactie tussen artsen en hun patiënten en zal ik mij bezig houden met de voortzetting en positieve benadering van alle activiteiten en behandelingen.

Ik vertrek eind september en probeer jullie via reisverslagen op de hoogte te houden.

Liefs,
Emma

• 04 Juli 2014 - 19:07

Jan:

Succes met alle voorbereidingen!

• 05 Juli 2014 - 14:43

Alien:

Blij voor je!

• 05 Juli 2014 - 14:46

Alien:

Zal je missen, maar toch heel veel plezier bij de voorbereiding!

• 22 Juli 2014 - 14:25

Cyntia:

Ik ga je hier volgen, Emma!

• 06 September 2014 - 10:29

Betelehem:

Good luck Emma. May God be wz u !

• 19 September 2014 - 11:11

Emma:

Bedankt allemaal! Leuk dat jullie mij volgen!

Thank you Betelehem, I hope you are doing fine!
    Do you already live in Rotterdam?

• 20 September 2014 - 13:16

Jan Veenstra:

Nog even en dan is het zover.

Tags: Minor Gambia